МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В СУЧАСНИХ КОНСАЛТИНГОВИХ КОМПАНІЯХ ВЕЛИКОЇ ЧЕТВІРКИ

  • Микола Мельник Університет Вістула у Варшаві
Ключові слова: міжнародний бізнес, електронна комерція, маркетингове рішення, бізнес- адміністрування, маркетинг в економіці, країни Скандинавії (Швеція, Фінляндія, Норвегія)

Анотація

Дана стаття описує феномен Великої Четвiрки (KPMG, Deloitte, E&Y, PwC), яка, як 20 років тому, так і зараз займає лідируючі позиції на ринку. Їхні шляхи до успіху – ціла стратегія, спланована крок за кроком і націлена на пошук нових клієнтів, випуск нових продуктів та наймають на роботу найкращих студентів зі списку найкращих університетів усього світу. Ці компанії активно застосовують усі доступні інноваційні підходи в своїх економічних і маркетингових стратегіях. У той момент, як під час Днів Праці конкуренти нажаль роздають ручки, блокноти та маркери з логотипами своїх компаній, стенди Великої Четвірки приковують увагу новими інноваційними пристроями, селфі- палками та окулярами Google. Як проголошує слоган KPMG, розміщений на їх офіційній вебсторінці: «Інновації у кожному аспекті нашого повсякденного життя». Для того, щоб досягти поставленої мети, ці фірми використовують стратегії диверсифікації, лідерства, спеціалізації з концентрацією на своїй ніші. Детальний опис і приклад до кожної вищезгаданої стратегії є у статті. Важливе місце у довготермінових стратегіях з довготерміновими перспективами займають заходи, організовані для професіоналів, різноманітні семінари, публікації досліджень, прес-конференції та інші PR-акції і благодійні акції. Всі вони вже стали невід‘ємною і необхідною частиною тактики розвитку маркетингу у консалтингових фірмах і повстали внаслідок глобалізації. Високоякісні послуги вимагають високої оплати, що в свою чергу призводить до економічних переваг. Компанія PWC довела це на своєму прикладі, коли в 2015 році додала до свого портфоліо консалтингові послуги. Це рішення склало 60 % прибутку, в той час як традиційний список послуг приніс усього 40 %. Нові свіжі ідеї та рішення, що йдуть в ногу з часом, чітке дотримання стратегії, опрацьованої внутрішніми фахівцями спеціально для компанії, та бажання бути інноваційним лідером – двигун прогресу. Сучасний світ не стоїть на місці. Ера нових технологій змінила наше сприйняття про основу щоденного укладу життя, що не могло не відбитися на бізнесі, в тому числі, і на світових корпораціях. Здатність приймати зміни і адаптуватися – це талант, який гарантує успіх і процвітання, що особливо важливо в еру розвитку цифрових технологій.

Посилання

Big4.com, The 2014 Big Four Firms Performance Analysis, retrieved 02/01/2019.

Fetherstonhaugh, B. (2017). The 4ps Are Out, The 4es Are In.

E&Y, Pair digital with traditional, youth with maturity for the ultimate customer experience, official EY website, retrieved 07/01/2019.

Gerakosy, J., Syverson, C. (2015). Competition In The Audit Market: Policy Implications, University of Chicago Booth School of Business.

KPMG, EU Audit Reform, Redefining the global professional services market, 2014.

OECD, Competition and Regulation in Auditing and Related Professions.

Velte, P. & Stiglbauer, M. Audit Market Concentration and Its Influence on Audit Quality. ISSN 1913- 9004.

Statista.com, Revenue of the Big Four accounting/audit firms worldwide in 2014 (in billion U. S. dollars), retrieved 07/01/2019.

Переглядів статті: 104
Завантажень PDF: 29
Опубліковано
2018-12-30
Як цитувати
Мельник, М. (2018). МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В СУЧАСНИХ КОНСАЛТИНГОВИХ КОМПАНІЯХ ВЕЛИКОЇ ЧЕТВІРКИ. Mechanism of an Economic Regulation, (4 (82), 119-126. https://doi.org/10.32782/10.21272/mer.2018.82.11
Розділ
НАУКОВІ ПОВІДОМЛЕННЯ